我自己本身好怕去美容院,因為我好怕瞓喺張床係咁俾人Sell,但係呢間A Little Hand好值得推介,我好欣賞佢哋老闆娘好堅持做人手美容同埋佢真係好專業,佢嘅美容師都好細心,喺做facial或者按摩嘅過程係完全唔會同你講嘢,成個過程都好放鬆。做完Facial或者按摩仲會準備定養生糖水同養生茶比客人。真係好貼心。而且成間美容院嘅環境係好令人放鬆好舒服。
同埋佢哋有請聾啞人士做美容師,咁你諗吓聾啞人士又點sell你!
好的東西需要被看見
我們做的,不只幫助大家記錄消費體驗。我們更想讓好的商戶,好的服務被看見!
最多用戶評價的優質品牌 / 商戶
打造最值得信賴的真實評論社群
歡迎來到我們的評論平台。在這裡,每一份聲音都源於真實體驗。我們致力於打破資訊不對稱,為消費者與優質商戶建立誠實的橋樑。
我們相信真實的力量。透過透明的評價體系與認證機制,我們不只是一個評論網,更是一個讓優質品牌被看見、讓消費者聲音被重視的公正社群。
我自己本身好怕去美容院,因為我好怕瞓喺張床係咁俾人Sell,但係呢間A Little Hand好值得推介,我好欣賞佢哋老闆娘好堅持做人手美容同埋佢真係好專業,佢嘅美容師都好細心,喺做facial或者按摩嘅過程係完全唔會同你講嘢,成個過程都好放鬆。做完Facial或者按摩仲會準備定養生糖水同養生茶比客人。真係好貼心。而且成間美容院嘅環境係好令人放鬆好舒服。
同埋佢哋有請聾啞人士做美容師,咁你諗吓聾啞人士又點sell你!
警世文⚠️⚠️
治療毛孔凹凸洞美容院
Facebook 同IG大量廣告
吸引人DM信息詳情
以$1280優惠吸引客人預約
新客即時經IG DM預約可以減$200
即$1080享用首次優惠
隨後每次續購$1880
經了解後,本人覺得價錢可以接受
便FPS轉數$300作留位費
亦成功預約到店做療程
到店,由於第一次需要填寫表格
之後入房間洗臉
再到另一間房用儀器拍照作紀錄
拍照完治療師會開始講重點來🗣️
第一句就話你塊臉好多菌🦠
要做個facial先,價錢係$790
再話角質層好厚要做多1樣嘢
價錢好似係$1080
但我無打算做所以唔記得咩名
我一一拒絕,就入正題講改善凹凸洞機
首先$1280只係會做臉好多嘢唔包
再sell你$1880會包眼同頸同1部保濕儀器
以上所講係第一代儀器價錢
而最新同效果更好的是第二代
聲稱全香港得5部👍🏻
價錢係$3880一次,效果等於做3次第一代
再加埋枝精華$1280(Jovelook)
做出來效果會好好,好適合你嘅皮膚做
咁我都係諗住1分錢1分貨
最後揀左$3880+$1280=$5160
終於入房做療程,真心過程係好好
美容師好專心好耐心幫忙做儀器
呢度真係值得一讚👍🏻👍🏻
做完又再被邀請去一開始講價錢的地方
心知不妙,又開始sell我join plan
$28888有5次及Jovelook精華$9000三枝
我要至少做8次先可以見到最佳效果
咁我都婉拒,表示只會比今次的價錢
想睇左效果先,效果可以下次再嚟join 5次
治療師立即變臉,下刪一百字
比錢又話唔夠1萬只可以PayMe或者現金
我話我要碌咭,又話要收3%手續費
都算我照比,因為想快啲離開
收錢的治療師聲稱有手尾做便離開
變左另一個人,應該係老闆娘
我突然醒起未扣$300留位費
如果唔記得又無了,因為收錢過程無人提🤷🏻♀️
老闆娘又游說會唔會keep住$300留位費先
咁你下次再嚟就唔洗再比🥲
我話唔洗,咁就做埋之後退款手續便離開
其實錢都預左會比,sell都預咗一定會
真心佢哋啲儀器唔差,美容師亦好認真同耐性
點解唔可以好地地咁做好件事😢
做得好自然會返來揾你,唔洗做得咁難睇
🥲
我喺間美容院做療程之後受傷仲發炎。
當時療程期間已出現耳部異常(其中一邊出血,我自己已經即時處理咗😮💨),但療程仍然繼續進行。
我離開之後冇耐,另一邊原本完全冇問題嘅耳仔開始流血,第二日出現發炎同流膿,最後需要接受抗生素治療。
當時我只係提過其中一邊耳仔平時比較敏感,但實際發炎嘅係另一邊本身完全正常嘅耳仔。而對方指情況可能係我體質問題,但實際上另一邊耳仔從未試過出血或發炎。
之後我自己去睇醫生,而醫療紀錄已經顯示有發炎情況。
依家同美容院交涉緊,對方表示情況未必同療程有關,並拒絕退款及承擔醫療費用。
目前仍有未使用療程金額約HKD2000。
我已經向消費者委員會跟進,亦已向衛生署反映。
分享出嚟係希望大家注意同小心選擇🙏
療程無用同超級hard sell,本身上去係想做黑眼圈覆蓋術 都預咗要做三次 但其實自問黑眼圈唔係真係話好嚴重
第一次去 佢一睇就話至少要做六次 同埋佢話眼頭有啲粒粒要做peel 去角質清走佢
然後有少少淚溝 話要做RRS微針
然後又話做完覆蓋術要做返修復機保濕
如果唔係效果就會唔好
即係做一個黑眼圈覆蓋術要額外做多三樣嘢先有效果?
我本身話其他peel同保濕試咗一兩次先,佢話唔得 一買就要買六次,無得單次收費
最後咁算啦唯有照買
最後做咗幾次覆蓋術 已經頂唔順冇再去
每次做都會sell 你買其他眼部療程
每次做完都又紅又腫 而且完全無效果
佢地解釋仲話係正常 休息幾日就無事
感覺眼下嗰個位做到薄晒 因為佢係微針打落去皮膚到
最後一次去補色直情第日掂落去係痛
無用之餘仲要承受半個月嘅紅腫
真係再做唔落去
做第一次嘅時候,雖然無腫,但根本「完全無效果」。最恐怖嘅係個 sales 嘅嘴臉。我收咗工想去放鬆下,結果由一入去開始 sell 到夜晚 9 點半先肯放人!
第二次療程(上星期):直接變熊貓眼!做完第二日,下眼皮敏感加發炎(睇咗醫生),問佢哋想點處理。
估下佢哋點?
直接出律師信叫我收聲,話不實指控。我醫生紙都send埋。佢哋竟然係咁樣對客。
親身經歷,大家小心
係觀塘,本身見IG成個page 都係講黑眼圈覆蓋術,話做3次完整療程就可以改善9成,心郁郁就去試下 WhatsApp 都有講到療程幾錢的,上到去結果都未開始就sell我話我個情況比較嚴重,淨係做3次一定唔夠,要6次,然後話我有淚溝驚好難上色於是sell埋rrs 眼部療程話補充膠原,最搞笑連peel都話sell眼,個價錢出邊可以做晒成塊面,最終我比左3萬幾買佢幾樣package
第二次上去做,開始話我塊面太乾,其實都好影響對眼上色色素吸收,sell我做facial, 勁誇張,我之前做大間連鎖都無咁密,仲要都唔會一路做一路sell lo,拒絕2次最終又失守買埋20次細胞機,最慘比佢知我有玫瑰座艙,次次sell, 中間仲有買過1、2次m22, 幾次peel, 今個個上去仲離譜,入去只係同我洗左個面就停低開始sell,我話上次比左錢唔想再join住,跟住就攤我一陣出去搵另一個人入黎房係我側邊sell, 話唔啦,之後每做一樣野e.g. Lala peel完又要攤,跟住個類似顧問又入黎sell, 拒絕做緊個美容師又問係咩問題唔join,前前後後成2個幾鐘,最後幫我敷面膜係唔知有冇10分鐘,就有人又入黎sell, 跟住見我想走直程話幫我一路起面膜一路講,最後都係要sell面膜,我講左幾次唔買,買就淨係350蚊果隻,佢點都要我買750蚊一set果隻,最後費事搞咁耐我都係比左750
我自問已經勁好態度同佢地有傾有講好友善,但可能就係利用我友善易氹,每一次都叫我買野,最近呢次我真係超唔開心先打算係到講,我幫襯左5個月上去我諗住9,10次,我買既係package, 唔係單次消費,唔明點解買完package我表示唔想再買住都唔得,成件事我體驗真係太差太唔開心,以為細鋪無咁sell, 點知連美容師都會一路做一路sell😫
我本身係Derme_長期客戶,喺四月嘅時候去做facial 佢哋推銷我再買套票。喺四月嘅時候我嘅情緒好差起伏好大,我當日上去嘅時候其實情緒都係有問題。顧問嗰時Sell我,我就買左48000既套票。到我做完之後同朋友傾偈講咗俾佢知係美容院啱啱買咗套票,朋友就覺得我最近嘅情緒有問題,嗰下會唔會係比情緒影響咗呢??
咁跟住我哋就去咗睇精神科醫生,經醫生嘅診斷 醫生話我係有「幻聽 、思覺失調、妄想、被害妄想」之後我就一路keep住食藥,最後決定離開香港去休養。
我準備就會離開香港去休養,所以今日我朋友就陪我上去美容院帶埋醫生紙,諗住傾退款。我哋一開始都係好有歉意咁樣同經理講。因為都知道麻煩到人哋,然後經理話叫我哋坐,等品牌經理回覆。我哋問大約要幾耐?(因為本身都坐咗45分鐘)然後經理話唔知。我哋問可唔可以俾佢個電話我哋直接溝通。經理就話佢冇品牌經理電話。然後仲拋下一句「你自己上網check啦」我哋真係呆咗,真係冇諗過喺香港數一數二嘅美容院嘅經理態度可以差到咁樣。
whatsapp報價和實際上門報價完全不同,差咗$1000以上,公司同師傅溝通出錯,客服完全幫唔到手處理,逼個客硬食,師傅仲要遲到2小時
初初搵jo_studuo.hk整係幾整得幾好嘅,但最近幾次都係約最尾個美甲時段,佢就好似趕收工咁,整得好求其,又整到我流晒血咁。
係過程中,唔會問你介唔介意佢食煙,直接一路食一路整。
另外,節日前會有附加費,但預約時無收到通知,整完就直接收節日價錢。
於此店 進行了紋唇療程
預約前沒有說明 要補多次顏色
進行中的時候感覺到 美容師 很隨便上色
而且 在進行過程中不停告訴 需要多次補色
完成後亦沒有 再告知任何做完後需要留意的事項
只是不停游說買套票 6次
後期在網上亦看見有很多人 說明同一個問題
最後 大概一個月左右已經沒有顏色了